Skip to main content

Ik kan alleen 1,2 en 3 kijken daarna krijg bij alle zenders: deze is tijdelijk niet beschikbaar met een melding dat er iets misgegaan is en probeer opnieuw. Dit werkt niet. Dit is al de 3e avond op rij!

Meerdere keren opnieuw opgestart en heeft niet geholpen.

Hallo @Noci81 

Via wat kijk je tv en is dit bekabeld of via de WiFi?

Hallo Waqqas,

TV kijk ik via de app. Het is zowel bekabeld als wifi via glasvezel.

@Noci81 

Kun je de app eens opnieuw installeren?

Ik heb de app voor de 2e keer opnieuw geïnstalleerd, al eerder en net. Heb het probleem nog steeds.

Hi @Noci81, welkom op onze Community!

Bedankt voor de herinstallatie, kan je eens een volledige powerflip uitvoeren? Wellicht lost dit het op.

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hi Tommie, helaas ook geen succes. Krijg weer dezelfde melding.

De app op mobiel geeft hetzelfde probleem.

Hi @Noci81 ik heb gelijk met je meegekeken in je tv account en daarop ingelogd, maar hier zie ik wel alle zenders terug en kan ik afspelen. Zou je op de mobiel app eens willen proberen om te verbinden met jouw mobiele data en kijken of dit wel werkt met de andere zenders? Dan weten we of het iets is in de app of dat het in het netwerk moet zitten. Heb je toevallig ook nog een ander apparaat waarop je de app kan testen? Verder ben ik ook nog benieuwd of je met VPN bent verbonden of niet. Zou je dit anders ook uit willen schakelen en kijken of het werkt?

Hi Demi,

Het is ondertussen opgelost. Blijkt dat de tv abonnement is afgesloten en bij Odido is tv abonnement niet afgesloten blijkbaar.

Nu kan ik via Odido weer tv kijken. Wordt maandag gebeld of alles bij Tele2 opgeheven is.

Reageer