Skip to main content

Thuisinternet storing

  • 7 december 2019
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

Ik heb urenlang een internetstoring thuis. De router maakt geen verbinding met wan.

 

Wat vind je van de informatie?

1 reactie

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 12 december 2019

Hey @amarnejjar,
 

Ik help je graag! We gaan daarom samen aan de slag. Eerst controleren we de belangrijkste zaken:

  • Kijk op het modem welke lampjes branden. Brandt WAN of Internet niet? Haal dan het modem 10 seconden van de stroom door de stekker uit het stopcontact te halen. 

  • Gaat het om Wifi en brandt het WLAN lampje niet? Druk dan op de knop ‘WLAN/WPS/Wireless/wifi’ totdat het lampje wel gaat branden. 

  • Branden de lampjes wel, maar heb je geen verbinding? Sluit dan je computer rechtstreeks aan op het modem met een internetkabel op poort 1 of 2 van het modem.

Werkt het hierna nog steeds niet? Kijk dan op deze pagina. Hiermee kun je veel voorkomende problemen oplossen. Houd mij gerust op de hoogte van het resultaat!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen