Skip to main content

Hallo,

Mijn odido veilig online thuis koppelt niet met mijn modem.

Hierover al contact gegad met klantenservice,  ook al intern doorgestuurd en later teruggebeld.

Alle stappen opnieuw doorlopen

App verwijderd en opnieuw gedownload, geactiveerd en stappen opnieuw doorlopen maar nog steeds geen koppeling te maken

Hallo @GeertvdH 

Thuis veilig online werkt alleen icm Zyxel modems en wordt vanzelf geactiveerd, heb je misschien een andere modem?

Hallo Waqqas,

Nee originele Tmobile modem, (ik ben 1 dag klant van tmobile geweest toen Odido).

De Zyxel T-56

Hey @GeertvdH, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Zou je voor mij een aantal stappen kunnen doorlopen? Ik ga er namelijk vanuit dat je het kunt activeren na een Powerflip en harde factory reset, dit doe je zo:

• Stap 1 Powerflip
  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

• Stap 2 Reset Zyxel T-54
  1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (boven de powerknop aan de linkerkant van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
  2. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
  3. Check of het modem weer verbinding heeft, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en het wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Als je dit gedaan hebt, probeer het nog een keer om Thuis Veilig Online te koppelen. Ik zie graag een terugkoppeling of het gelukt is!

Hoi Tommie  

gelukt bedankt

Reageer