Skip to main content

Ik heb dit probleem ongeveer 6 weken met betrekking tot de download, er zijn geen problemen bij het testen van de snelheid op Fast.com, aangezien het de snelheid weergeeft die thuis is afgesproken, na het uitvoeren van alle voorgestelde stappen, het herstarten van de modem, het controleren van kabels, het proberen van een alleen apparatuur aangesloten enz., het probleem blijft bestaan ​​​​in de belasting omdat het 10% tot maximaal 20% van de belasting is die het zou moeten hebben.

Heeft iemand anders in de community hetzelfde probleem?
Doet T-Mobile er iets aan?
Krijgen we een vergoeding voor de tijd met overlast op het netwerk?

aangezien dit genereert dat de e-mails, informatie die op welke manier dan ook wordt verzonden, niet vertrekt of uren nodig heeft om te komen waar het heen moet: werk, familie, enz.

Gegroet T-mobile community, ik kijk uit naar uw opmerkingen.

Ik ben bang dat Google translate jouw bericht tot een wazig verhaal hebt vertaald.

Je begint met " Ik heb dit probleem ongeveer 6 weken met betrekking tot de download, er zijn geen problemen bij het testen van de snelheid op Fast.com, aangezien het de snelheid weergeeft die thuis is afgesproken" . Hier staat eigenlijk :geen probleem. 

Daarna geef je aan dat je maar 10-20 % van de afgesproken download hebt en dan een verhaal over email, vertek tijden en werk/familie. 

 

Sorry.. maar als het betrekking heeft op download snelheid. Maak eens een bekabelde test op een computer. Dus niet via wifi...


Ik herhaal mijn bericht Probleem met internetsnelheid Gegevens laden.

400mbps downloadsnelheid,
400mbps uploadsnelheid, huidig ​​contract.

 

6 weken geleden Ik heb overdag problemen met opladen, maar vooral 's nachts tussen 17.00 en 01.00 uur is het erger.

 

Ik heb alles gedaan wat in de community wordt voorgesteld om het op te lossen, maar het heeft niet gewerkt, het maakt niet uit of je de test doet via wifi of via een kabel.

 

Heeft iemand anders in de community hetzelfde probleem?
Doet T-Mobile er iets aan?
Krijgen we een vergoeding voor de tijd met netwerkstoring?

Het probleem met het laden van gegevens betekent dat e-mails, informatie die op welke manier dan ook vanaf het netwerk wordt verzonden, niet uitgaan of er uren over doen om te komen waar ze heen moeten: werk, gezin, enz.

Gegroet T-mobile-community, ik kijk uit naar uw feedback.

 

I restate my post Internet speed problem Data load.

400mbps download speed,
400mbps upload speed, current contract.

6 weeks ago I have problems with charging throughout the day but it is especially worse at night between 5:00 p.m. and 1:00 a.m.

I have done everything suggested in the community to try to solve it, but it has not worked, it does not matter if you do the test from WIFI or connected by cable.

Does anyone else in the community have the same problem?
Is T-Mobile doing anything about it?
Do we receive compensation for the time with network interruption?

The data load problem means that emails, information sent by any means from the network, do not go out or take hours to get to where they need to go: work, family, etc.

Greetings T-mobile community, looking forward to your feedback.

 

Moderator edit: het is niet toegestaan om dubbel te posten. We behouden graag het overzicht en kunnen je sneller helpen wanneer je het bij één bericht houdt. Voor alle info, neem ons Huisregels topic door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.


Ik herhaal mijn bericht Probleem met internetsnelheid Gegevens laden.

400mbps downloadsnelheid,
400mbps uploadsnelheid, huidig ​​contract.

 

6 weken geleden Ik heb overdag problemen met opladen, maar vooral 's nachts tussen 17.00 en 01.00 uur is het erger.

 

Ik heb alles gedaan wat in de community wordt voorgesteld om het op te lossen, maar het heeft niet gewerkt, het maakt niet uit of je de test doet via wifi of via een kabel.

 

Heeft iemand anders in de community hetzelfde probleem?
Doet T-Mobile er iets aan?
Krijgen we een vergoeding voor de tijd met netwerkstoring?

Het probleem met het laden van gegevens betekent dat e-mails, informatie die op welke manier dan ook vanaf het netwerk wordt verzonden, niet uitgaan of er uren over doen om te komen waar ze heen moeten: werk, gezin, enz.

Gegroet T-mobile-community, ik kijk uit naar uw feedback.

 

I restate my post Internet speed problem Data load.

400mbps download speed,
400mbps upload speed, current contract.

6 weeks ago I have problems with charging throughout the day but it is especially worse at night between 5:00 p.m. and 1:00 a.m.

I have done everything suggested in the community to try to solve it, but it has not worked, it does not matter if you do the test from WIFI or connected by cable.

Does anyone else in the community have the same problem?
Is T-Mobile doing anything about it?
Do we receive compensation for the time with network interruption?

The data load problem means that emails, information sent by any means from the network, do not go out or take hours to get to where they need to go: work, family, etc.

Greetings T-mobile community, looking forward to your feedback.

Hey @CarlosAguilar  welkom op onze community! Die e-mails moeten er natuurlijk snel uit vliegen. Uit je verhaal maak ik op dat je vooral problemen hebt met het versturen van data via e-mail en andere manieren. Gaat het hierover T-Mobile thuis e-mail of ook met andere e-mailservices? Je beschrijft dat je de snelheden wel behaalt. Graag ontvang ik nog enkele screenshots van je (het liefst wanneer je het meest last hebt van het probleem) dan heb ik wat meer informatie:

- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren.
- Sluit alle programma's af voordat je de snelheidstesten start, vergeet niet een eventuele VPN uit te schakelen.
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken.
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers en zorg dat je hele bureaublad zichtbaar is inclusief je verbindingstype (het is belangrijk om te kunnen zien dat er bekabeld getest is).

Behaal je deze snelheden niet probeer dan deze stappen op onze topic over traag internet

 


Heel erg bedankt Tommy, ik zal de tests uitvoeren en ik zal de opnames sturen, vertel me gewoon naar welk e-mailadres ik het moet doen, want als ze in de community worden gepubliceerd, kan het gevaarlijk zijn omdat mijn privé-IPS in de opnames verschijnen.


Hi @CarlosAguilar, je bent een topper! 💪 Je kunt dit mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Geef je hier een seintje wanneer je het hebt gemaild? Dan gaan we graag verder voor jou aan de slag. 


Reageer