Bijna 1 maand zonder internet dus ook geen tven na zeker 10 keer bellen wat me minimaal 30 min kost voordat ik iemand aan de lijn heb krijg ik steeds als antwoord dat men wacht op een terugkoppeling of dat de IT ermee bezig is.
Inmiddels mijn 1e betaling gedaan inclusief installatiekosten, maar Tmobile houdt zich niet aan de afspraken. Ik wil gewoon een werkend internet, want dit kost zoveel tijd, energie en stress.
Vandaag weer gebeld en gevraagd om duidelijkheid anders zou ik gaan overstappen. Ik had eigenlijk gehoopt op meer actie maar het tegenovergestelde gebeurde. De afzegging zou geregeld worden.
Mijn tmobile unlimited telefoonabonnement loopt eind Januari af en ik wilde gaan verlengen inclusief een nieuwe toestel weet nu niet zo goed wat ik moet.
Weet iemand waarom ik zolang moet wachten en kan dit niet sneller worden opgelost, want ik kan niet nog 1 maand wachten heb de geduld niet en heb internet hard nodig ook voor werk.
Wil graag dat dit wordt opgelost en als dat niet kan duidelijkheid dan weet ik waar ik aan toe ben.
MVG
Karim