Goedenavond,
waarom kan ik mijn huidige wifi snelheid (glasvezel) van 500 niet upgraden naar 1000?
gr. Remco
Goedenavond,
waarom kan ik mijn huidige wifi snelheid (glasvezel) van 500 niet upgraden naar 1000?
gr. Remco
1000 mbit wordt alleen op eigen glasvezel aangeboden. Als je nu op KPN wba zit en 1000mbit volgens de postcode checker mogelijk is kun je migreren naar dat eigen glas.
Ik ben al jaren klant bij T-mobile en als ik nu een nieuwe klant zou worden dan kan dit wel? Raar toch?
Je moet dan op een ander glasvezel netwerk aangesloten worden.
Op het KPN netwerk is de snelheid maximaal 100 Mbit en over het T-Mobile netwerk kan je een snelle verbinding van 1000 Mbit krijgen indien de postcodecheck dit aangeeft, een migratie kan je denk ik in je T-Mobile thuis account in gang zetten of een moderator kan dit voor je doen. De migratie kan tot 4 weken duren.
Hoi
Hoi Ginny,
Bedankt voor je reactie
Wat zijn de abonnementskosten voor 1000 mbps?
Gr. Remco
Internet premium is 40 euro.
Met een T-Mobile mobiele abonnement maar niet unlimited dan 35 euro.
Met een T-Mobile unlimited mobiel abonnement is het 25 euro.
Kunnen jullie dit regelen voor mij? Ik betaal nu voor 500 mbps veel meer.....hoor wel even wat jullie nodig hebben.
Gr. Remco
Ik ben geen moderator maar dit zou je kunnen aanvragen in je T-Mobile thuis account de migratie of anders even wachten op de reactie van een moderator.
Hi
Je kan de mobiele abonnementen omzetten naar Unlimited zodra je over bent gezet naar 1 Gbit/s en dan zal je ook de melding krijgen of je gebruik wil maken van het nieuwe Klantvoordeel. Je betaalt dan € 25,- per maand voor het Unlimited abonnement waar je nu € 26,33 betaalt voor de 5 GB bundel. Ook hier ben je dus voordeliger uit.
Laat mij nog even weten of je hiermee akkoord bent, dan zet ik het abonnement om. De eerstmogelijke datum is 02-06 en je ontvangt dan bericht van onze monteursdienst Guidion om een afspraak te maken. Ik hoor het graag!
Bedankt voor de uitleg en ik ben hiermee akkoord!
Ik wacht dan verder af…..
Hi
Leuk, het is in gang gezet hoor! Omdat je naar een ander type glasvezel gaat, sturen wij je binnenkort nieuwe apparatuur toe. Geen zorgen, de installatiemonteur kan hier goed mee uit de voeten. Let er graag op dat wij van de Thuisafdeling zijn en niet jouw mobiele abonnement kunnen omzetten. Je kan dit zelf overzichtelijk en eenvoudig wijzigen op de volgende pagina in jouw My T-Mobile account: abonnement wijzigen.
Mochten er nog vragen spelen, geef het gerust aan. Ik kijk uit naar de overzetdatum!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.