Ik had ook glasvezel bij Odido besteld, dat was in december 2022 toen de glasvezel in de straat werd aangelegd. Vervolgens hoorde ik 8 maanden niets. Toen eens gaan bellen met Odido, die konden niets vertellen over een planning. Ik kreeg het nummer van OpenDutchFiber, die me het nummer van MultiDutchFiber gaven, die laatste gaan over de planning. Met veel pijn en moeite een afspraak kunnen maken om de glasvezel in mijn meterkast te krijgen. Alles leek in orde en de afspraak met Guideon was gemaakt, maar werd op het laatste moment afgezegd omdat er iets “mis” was met de aansluiting. Na ongeveer 15 keer bellen met Odido, ODF, MDF en Artemis (de uitvoerder) kreeg ik te horen dat er een kruising in mijn lijn zat. De kabel moet opgegraven worden en opnieuw gelast worden. Ik probeerde erachter te komen wanneer dat zou gaan gebeuren en na 10 keer bellen was ik niet veel wijzer geworden worden.
Ik heb mijn aanvraag voor internet geannuleerd en de spullen terug gestuurd.
De reden hiervoor is dat de communicatie tussen Odido, ODF, MDF, Artemis en met name de klant nogal te wensen overlaat. Alle toezeggingen dat je terug gebeld gaat worden, worden niet nageleefd.
Ik had het vertrouwen verloren, met name in de ondersteuning.