Skip to main content

Teleurgesteld in Odido..

• September 8, 2025
  • 8 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb sinds afgelopen dinsdagavond geen internet meer… Ik heb Odido gebeld, vervolgens is er woensdag eind vd middag een monteur van Guideon geweest en die gaf aan dat het probleem bij KPN ligt.. Er is vrijdag een monteur van KPN geweest en die gaf aan dat er verder niks met de glasvezel aan de hand was en dat het bij Odido ligt……. Beetje kastje van de naar de muur verhaal.

Ik heb vervolgens Odido gebeld en de medewerker heeft het doorgezet naar de technische afdeling en die gaan er naar kijken. Waarschijnlijk wordt dit pas begin volgende week!! Mag ik dus nog heel weekend zonder internet zitten, met geen idee wanneer het wordt opgelost.

Het probleem wat zich nu voordoet is een groen knipperend PON lampje op mijn Huawei kastje van Odido.

Update maandag 8 september: Odido gebeld met de vraag of er al meer bekend was. De medewerker heeft in het systeem gekeken en gaf aan dat de ticket was afgesloten.. blijkbaar vond Odido dat het probleem verholpen was?!? Ze heeft opnieuw een ticket aangemaakt voor de technische afdeling.. ik heb dus een heel weekend gewacht op niks. 

Ik begin er toch wel een beetje moe van te worden en snap nu ook dat zoveel mensen Odido afraden om te nemen als internetprovider.

September 8, 2025

jemig  ​@Steven Z  ik snap je frustraties. En nu wanneer lossen ze het op?

Zie mijn onderschrift Vul alles in.

Heb je toevallig ook een mobiel abonnement van Odido Of Ben? Stuur mij dan een privébericht dan help ik je even vooruit met een gratis onbeperkt voucher zodat je een hotspot kan maken via je telefoon en toch TV kan kijken.

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 8, 2025

jemig  ​@Steven Z  ik snap je frustraties. En nu wanneer lossen ze het op?

Zie mijn onderschrift Vul alles in.

Heb je toevallig ook een mobiel abonnement van Odido Of Ben? Stuur mij dan een privébericht dan help ik je even vooruit met een gratis onbeperkt voucher zodat je een hotspot kan maken via je telefoon en toch TV kan kijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 8, 2025

Alles staat ingevuld ​@Cristien

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 8, 2025

Alles staat ingevuld ​@Cristien

Mooi heb je een voucher nodig? Of heb je zelf genoeg data?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 9, 2025

Jullie hadden al een voucher gegeven, maar bedankt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 9, 2025

@Cristien Als je dacht dat het niet gekker kan worden.. ik heb gisteravond een e-mail van jullie ontvangen met ‘De netwerkpartner is ingeschakeld’. Ik vond dit al raar, maar dacht het zou wel. Krijg ik net een bericht van KPN voor het maken van een afspraak, maar die zijn vorige week al langs geweest en gaven aan het probleem niet bij hun ligt. Ik word er nu wel heel erg moedeloos van.

Graag uitzoeken waar dit fout gaat en de juiste partij inschakelen!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 9, 2025

Christien is een andere klant zoals jij en ik. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.  Hier praat je met andere klanten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 9, 2025

Goed dat je het aangeeft ​@eric Ik was in de veronderstelling dat er ook medewerkers van van Odido actief waren op dit forum. Dan laat ik het hierbij.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 9, 2025

Er zijn wel moderators,  maar dit soort vraagstukken liggen bij een backoffice / technische afdeling. Die hebben wellicht met KPn gesproken en de monteur van vrijdag heeft misschien niet de juiste conclusie getrokken.