Beantwoord
Te verwachten snelheid T-Mobile Thuis DSL 40/4
Ik vraag mij af welke maximale snelheid ik bij het T-Mobile Thuis 40/4 abonnement kan verwachten. In het verleden heb ik het Telfort 50/5 abonnement gehad en het modem was verbonden met een snelheid van 55/11 (de "attainable" up en downsnelheid van de lijn lag nog een tiental mbps hoger).
Is dit bij T-Mobile Thuis ook het geval, aangezien zowel Telfort als T-Mobile de verbinding bij KPN afnemen? Of "knijpt" T-Mobile de verbinding precies op 40/4 af, ik zou graag 10mbps upload hebben? Het betreft een VDSL2 lijn zonder vectoring.
Is dit bij T-Mobile Thuis ook het geval, aangezien zowel Telfort als T-Mobile de verbinding bij KPN afnemen? Of "knijpt" T-Mobile de verbinding precies op 40/4 af, ik zou graag 10mbps upload hebben? Het betreft een VDSL2 lijn zonder vectoring.
Beste antwoord door Pilovali
Als je modem ingetraind wordt op 55/11, dan zal je waarschijnlijk ~40/10 halen bij T-Mobile. De download wordt vaak gecapped, maar de upload niet.
T-Mobile kan dat niet garanderen dat het hoger dan 4 Mbps is. Als het lager is dan 10 Mbps, maar hoger dan 4 Mbps, heb je eigenlijks niks te klagen đ
Bekijk origineelT-Mobile kan dat niet garanderen dat het hoger dan 4 Mbps is. Als het lager is dan 10 Mbps, maar hoger dan 4 Mbps, heb je eigenlijks niks te klagen đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.