Skip to main content

26 okt 2019 een hele poos met een alleraardigste medewerker van support aan de lijn gehangen. Helaas kon hij ons problem niet oplossen.

Probleem: download vast internet wisselt heel erg: Het ene moment minder dan 1 Mb/s het volgende moment 80 Mb/s.

En dat met een 750Mb abonnement…

De support medewerker kwam er niet uit en geeft aan dat ik mijn mail in de gaten moet houden.

Mail van klantenservice deze avond nog...Lekker snel, MAAR:

Ticket#2019102611015924 is in behandeling: Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt.

 

???????? meer dan 10 dagen?????????

 

Hoi battusje, 


Als ik je verhaal lees, heb je wellicht te maken met het probleem waar wij alle t-mobile klanten last van hebben op dit moment. 
T-mobile heeft op vrijdag besloten de routing in hun netwerk om te gooien en sindsdien zijn er problemen ontstaan in het afhandelen van het verkeer. hier kan je er meer over lezen: 

 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/blijven-jullie-alleen-via-as3320-dtag-aan-het-internet-hangen-316274 


Dank Wesley1220,

 

Ik zoek even een nieuwe provider.

 

Pffff