Skip to main content
Beantwoord

T50 vervangen

T50 modem vervangen voor T56 ivm WIFI 6 mesh systeem

Alvast bedankt

Beste antwoord door JacquesO

Teresa van Odido schreef:

​@JacquesO Hartstikke bedankt! 

Het modem is besteld en komt gauw jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om de bestelling te volgen. Het oude modem mag je afgeven bij een recyclepunt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens jou ook een fijn weekend! đŸ˜Š

Dankjewel 😊

Bekijk origineel

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Je bent op het juiste adres, dat regel ik natuurlijk graag voor je! đŸ˜€ ​@JacquesO 

Wil je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen verder helpen.

Laat je het weten als je er klaar voor bent? Dan ga ik aan de slag! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 7 maart 2025

Dag Teresa, gevraagde gegevens zijn ingevuld, alvast bedankt voor de omruil en een fijn weekend toegewenst. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Het modem is besteld en komt gauw jouw kant op. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om de bestelling te volgen. Het oude modem mag je afgeven bij een recyclepunt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens jou ook een fijn weekend! đŸ˜Š

• heeft eerste post geplaatst
  • 7 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Dankjewel 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen