Skip to main content

Ik heb diverse instellingen geprobeerd zoals imap etc. In de handleiding van t-mobile staan nergens de correcte instellingen. Wie kan mij helpen. Andre

Hallo @AndreH1959 

Hopelijk lukt het je met deze instellingen :

 


De schermen zijn niet van outlook 2019 maar van een oudere versie.

Met jouw gegevens is het wel gelukt, enige verschil is dat de SMTP versleuteling op automatisch moet ipv TLS en de inkomende op SSL/TLS.

Bedankt voor je ondersteuning


@AndreH1959 

Klopt, ik vond deze instructies in een ander topic en het ging om Outlook 2016, er stond ook bij dat het via de handleiding vaak niet lukt maar op deze manier wel, ik hoopte dat de instellingen wel een beetje overeen kwamen 😁

Top om te horen dat het heeft geholpen.


Hallo,

 

Ook met deze instellingen kom ik er niet uit.

Het ziet er allemaal anders uit, en kriijg andere vragen/instellingen.

 

@T-Mobile: hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke instructie te maken? :pensive:

 

Mijn schermpies:

 

Dit is nog niet zo moeilijk :slight_smile:

 

Maar dan: Ik gok IMAP:

Maar als ik hier de genoemde instellingen gebruik…

...gaat het niet:

En voor de grapjassen: ja, het wachtwoord is correct, op web-mail kan ik wel inloggen… :grin:

 

ehm… HELP!:upside_down:


Hallo @Gait_DDV ,

 

Misschien helpt deze link: Email instellen of wijzigen

Wil je laten weten of dit geholpen heeft?


@Gait_DDV

Handleiding eMail instellingen TMT

Voor SMTP met SSL moet je poort 465 gebruiken

 


Dank voor jullie reacties.

@soepkip67 Hoasted gebruikt andere servers (uiteraard) maar voor inkomende en uitgaande zijn ze gelijk. Dit is bij t-mobile niet het geval.

@Pieter_B helaas, ook hier kom ik ook niet verder mee. 

ik vermoed inmiddels dat het aan mijn Outlook2019 install ligt. Wellicht moet ik maar eens een re-install doen.

Tegelijkertijd blijf ik het vreemd vinden dat t-mobile nog steeds een instructie voor 2010 heeft, 10 jaar oud… 

 

Hartelijk dank voor het meedenken!

 


@Gait_DDV,

welke (fout)melding krijg je? Screenshot eventueel posten?

 

Bij inkomende server al geprobeerd: imap.t-mobilethuis.nl


@Timo78: de foutmelding zit al in mijn eerdere post, laatste screenshot.

Ook imap.t-mobilethuis.nl maakt geen verschil, zelfde melding. :(


Dank voor jullie reacties.

@soepkip67 Hoasted gebruikt andere servers (uiteraard) maar voor inkomende en uitgaande zijn ze gelijk. Dit is bij t-mobile niet het geval.

@Pieter_B helaas, ook hier kom ik ook niet verder mee. 

ik vermoed inmiddels dat het aan mijn Outlook2019 install ligt. Wellicht moet ik maar eens een re-install doen.

Tegelijkertijd blijf ik het vreemd vinden dat t-mobile nog steeds een instructie voor 2010 heeft, 10 jaar oud… 

 

Hartelijk dank voor het meedenken!

 


Hallo @Gait_DDV ,

Heb je inmiddels zoals je zelf voorstelde al een re-install gedaan?


@soepkip67 Nee nog niet. ik ben voornemens om een re-install van de hele pc te doen.

Daar heb ik de tijd (en moed :slight_smile: ) nog niet voor gevonden.


@soepkip67 Nee nog niet. ik ben voornemens om een re-install van de hele pc te doen.

Daar heb ik de tijd (en moed :slight_smile: ) nog niet voor gevonden.

Dan heb je vast nog meer probleempjes😏?

Wees een vent😏, gewoon doen, werkt zoveel beter daarna.

Succes


Ik heb het zelfde probleem met Outlook 15


Hallo @anodyne ,

 

Je kan de volgende link: Handleiding email instellen proberen.

Wil je laten weten of dit gewerkt heeft?