Ik heb diverse instellingen geprobeerd zoals imap etc. In de handleiding van t-mobile staan nergens de correcte instellingen. Wie kan mij helpen. Andre
Hallo
Hopelijk lukt het je met deze instellingen :
De schermen zijn niet van outlook 2019 maar van een oudere versie.
Met jouw gegevens is het wel gelukt, enige verschil is dat de SMTP versleuteling op automatisch moet ipv TLS en de inkomende op SSL/TLS.
Bedankt voor je ondersteuning
Klopt, ik vond deze instructies in een ander topic en het ging om Outlook 2016, er stond ook bij dat het via de handleiding vaak niet lukt maar op deze manier wel, ik hoopte dat de instellingen wel een beetje overeen kwamen
Top om te horen dat het heeft geholpen.
Hallo,
Ook met deze instellingen kom ik er niet uit.
Het ziet er allemaal anders uit, en kriijg andere vragen/instellingen.
Mijn schermpies:
Dit is nog niet zo moeilijk
Maar dan: Ik gok IMAP:
Maar als ik hier de genoemde instellingen gebruik…
...gaat het niet:
En voor de grapjassen: ja, het wachtwoord is correct, op web-mail kan ik wel inloggen…
ehm… HELP!
Hallo
Misschien helpt deze link: Email instellen of wijzigen
Wil je laten weten of dit geholpen heeft?
Dank voor jullie reacties.
ik vermoed inmiddels dat het aan mijn Outlook2019 install ligt. Wellicht moet ik maar eens een re-install doen.
Tegelijkertijd blijf ik het vreemd vinden dat t-mobile nog steeds een instructie voor 2010 heeft, 10 jaar oud…
Hartelijk dank voor het meedenken!
welke (fout)melding krijg je? Screenshot eventueel posten?
Bij inkomende server al geprobeerd: imap.t-mobilethuis.nl
Ook imap.t-mobilethuis.nl maakt geen verschil, zelfde melding. :(
Dank voor jullie reacties.
ik vermoed inmiddels dat het aan mijn Outlook2019 install ligt. Wellicht moet ik maar eens een re-install doen.
Tegelijkertijd blijf ik het vreemd vinden dat t-mobile nog steeds een instructie voor 2010 heeft, 10 jaar oud…
Hartelijk dank voor het meedenken!
Hallo
Heb je inmiddels zoals je zelf voorstelde al een re-install gedaan?
Daar heb ik de tijd (en moed ) nog niet voor gevonden.
Daar heb ik de tijd (en moed ) nog niet voor gevonden.
Dan heb je vast nog meer probleempjes?
Wees een vent, gewoon doen, werkt zoveel beter daarna.
Succes
Ik heb het zelfde probleem met Outlook 15
Hallo
Je kan de volgende link: Handleiding email instellen proberen.
Wil je laten weten of dit gewerkt heeft?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.