Begin er niet aan mensen. Bij een 'regionale storing' ben je de sjaak. Je wordt niet geïnformeerd en het oplossen duurt enorm lang. Al 5 dagen geen internet en tv, absurd in deze tijd. Het klinkt leuk, glasvezel, maar een stabiele verbinding is nog veel leuker kan ik je vertellen! Mensen bij de klantenservice hebben geen flauw idee wat de 'backoffice' of 'technische dienst' doet. Ze communiceren ook niet met elkaar waardoor je niet weet waar je aan toe bent. De enige communicatie die binnen t mobile tussen afdelingen mogelijk is, is door het ticket te updaten en dan is het duimen draaien dat toevallig jouw ticket een keer wordt opgepakt. Even lekker gamen, series streamen of tv kijken? Niet als het aan T mobile ligt.
Hi
Zoals verwacht heeft de monteur niets opgelost. Dit heb ik van tevoren al bij Guidion aangegeven, maarja he volgens het protocol moet er iemand langskomen. Het was al duidelijk dat de storing buitenshuis zit. Nu mag ik weer een week wachten voordat er daar is iemand naar gaat kijken. Ik heb geen goed woord over voor T-mobile.
Nee er wordt helemaal niets opgelost, en zeker niet snel. Woensdag wordt er beloofd dat er vandaag wat gaat gebeuren en als je vandaag belt werken de personen niet die dit zouden moeten doen, lekkere belofte. Daarnaast zou ik worden teruggebeld en geïnformeerd over het ontbinden van mijn contract, ook daarover niet teruggebeld en geïnformeerd want ook die poppetjes zijn er vandaag blijkbaar niet. T-mobile= een regelrechte ramp.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.