Skip to main content

Allen een mededeling hoe verliezen klanten in twee weken na 6 jaar.

4 weken zonder internet, twee en half weken duurde voordat tmobile heeft ticket opgepakt. Daarna voor monteur gewachten. Vanaf begin zeide ik: iemand moet de wijk kast openen en kabels checken, het is niets meer nodig. Twee minuten werk. Uiteindelijk vandaag telefoon van monteur: kabel was los. 
vanaf volgende week ben ik geen klant van tmobile. Geen respect van de klant.

 

Goedemiddag @Agaba, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Knap dat je jouw verhaal hebt gedaan hier, ik vind het ontzettend jammer dat je tot dit besluit gekomen bent en baal enorm van hoe het gegaan is - sorry namens onze afdeling. Als ik het goed begrepen heb, heb je bijna een maand zonder verbinding gezeten en is er niet meteen adequaat gehandeld waardoor het dus onnodig lang geduurd heeft, dat kan en mag niet gebeuren. 

Ik hoop dat we je ooit weer mogen verwelkomen in de toekomst. Mocht je toch weer terugkomen, dan wil ik je graag de service bieden die je verdient.

Veel succes en plezier bij je nieuwe provider en hopelijk tot ooit! 


Reageer