Beantwoord
T-Mobile Thuis internetsnelheid glasvezel
Mijn vraag is krijg ik de percentage wat ik niet krijg kwa internet snelheid ook korting op mijn factuur.
Ik doe elke week wel een keer een snelheid test om te kijken dat mijn internet snelheid wel het zelfde is voor wat ik betaal (100 mbit/s), s'avonds zakt die internet snelheid vaak iets naar 90 mbit/s wat ik niet zo er vind.
maar nu kwam ik terug van een maand werken in het buitenland en doe de internetsnelheid's test is mijn internet gewoon tussen de 40/50 procent gezakt.
ik natuurlijk een paar dagen achterelkaar proberen overdag's, s'avonds zelfs 5 uur in de ochtend, maar mijn internet blijft op die snelheid.
dus mijn vraag is krijg ik nu ook 40/50 procent korting op deze maand op mijn internet.
met vriendelijke groeten
wesley
Ik doe elke week wel een keer een snelheid test om te kijken dat mijn internet snelheid wel het zelfde is voor wat ik betaal (100 mbit/s), s'avonds zakt die internet snelheid vaak iets naar 90 mbit/s wat ik niet zo er vind.
maar nu kwam ik terug van een maand werken in het buitenland en doe de internetsnelheid's test is mijn internet gewoon tussen de 40/50 procent gezakt.
ik natuurlijk een paar dagen achterelkaar proberen overdag's, s'avonds zelfs 5 uur in de ochtend, maar mijn internet blijft op die snelheid.
dus mijn vraag is krijg ik nu ook 40/50 procent korting op deze maand op mijn internet.
met vriendelijke groeten
wesley
Beste antwoord door Pieter_B
Dat je abo snelheid niet haalt, zal denk ik niets uit maken op de rekening die je moet betalen.
Denk dat je eerder eens moet bellen met de klantenservice over je bevindingen.
Zelf heb ik ook glasvezel (100/100) en krijg tot soms 15% meer snelheid dan mijn abo ... standaard.
Dan heb ik wel geen TV alleen Internet + bellen.
Een vraag die ik dan wel heb, doe je de testen via Wifi of bekabeld?
Bekijk origineelDenk dat je eerder eens moet bellen met de klantenservice over je bevindingen.
Zelf heb ik ook glasvezel (100/100) en krijg tot soms 15% meer snelheid dan mijn abo ... standaard.
Dan heb ik wel geen TV alleen Internet + bellen.
Een vraag die ik dan wel heb, doe je de testen via Wifi of bekabeld?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.