Hallo atasy,
Heb je de 5 mbps gemeten via wifi of bedraad? Welk modem heb je?
Bedoel je met "gereset" een fabrieksreset? (Met een paperclip het verzonken resetknopje indrukken en 20 sec vasthouden)
Mvg. Marcel
Beste Marcel,
Bedankt voor je reactie. Het bleek uiteindelijk een storing te zijn in Utrecht waar ik last van had. Nu is het probleem verholpen, echter krijg ik maar +/- 50 mb nu op mijn 2.4ghz wifi netwerk. Als ik een meeting doe op mijn 5gzh wifi netwerk kom zit ik tussen de 95 en 100mbps. Heb jij tips hoe ik mijn 2.4Ghz netwerk kan verbeteren?
Ik heb haast geen device thuis die net kabel verbonden is, dus is WifI erg belangrijk voor mij. 5ghz werkt prima, maar uit interesse ben ik benieuwd of er ook oplossingen zijn voor het 2.4 ghz netwerk.
Hey @atasy, wat fijn om te lezen dat je weer geniet van onze diensten! Ik deel graag de volgende tips met je waarmee je de Wifi kunt optimaliseren: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/info-haal-het-maximale-uit-jouw-wifi-276063. Ik weet zeker dat hier een gouden tip tussen zit waarmee je de verbinding met de 2.4 GHz netwerk versterkt!