Skip to main content
Beantwoord

T-mobile Thuis Glas storing?

  • December 17, 2019
  • 8 reacties
  • 272 Bekeken

Internet viel opeens weg en het internet lampje op de Zyxel modem brand rood sinds dien. Is er een storing? Locatie: Amsterdam Noord (1022)

Beste antwoord door Sander

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  

8 reacties

m3ngi3
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • December 17, 2019

Hier ook: postcode 1024

 

Standaard opties gedaan;

-reboot modem

-reboot aangelaten apparaten

-modem Power kabel disconnect


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23243 reacties
  • December 17, 2019

Hallo @jaccov20  @m3ngi3 

Jullie zijn niet de enige. Op allestoringen zijn er nog veel meer die ook problemen ervaren.


m3ngi3
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • December 18, 2019

Maar uren later nog geen erkenning dat er een storing is?


  • 0 reacties
  • December 18, 2019

Dat is al eens ter sprake geweest, T-Mobile is heel traag met storingen vermelden, volgens eigen zeggen omdat het oplossen prioriteit heeft.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • December 18, 2019

En ik maar denken dat ik een storing had, maar ik had behoefte aan de opinie van Doornekamp33. De dank is groot voor deze wijze woorden!


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • December 18, 2019

Dag allemaal, 

 

We zien inderdaad dat er geen vast internet is in de regio Amsterdam voor T-Mobile Thuis. Het probleem wordt verder onderzocht samen met KPN. In dit topic houden we je op de hoogteGeen internet Amsterdam


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • December 18, 2019

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  


m3ngi3
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • December 18, 2019

Mooi… alleen jammer dat modem nu gereset is en ik weer half uurtje alle settings door moet lopen… is niet de eerste keer dat het niet aan mijn netwerk intern lag maar dat toch mijn modem gereset moet worden volgens jullie call center handboek 🤨

Wel oprecht dankbaar!