Vorige week maandag, 20-5-2019, was het zover..we konden installeren. Resultaat: niets. Geen internet, geen tv. Contact gehad met de klantenservice en donderdag kwam er dan een monteur langs. Natuurlijk lag het probleem niet bij T-Mobile maar het lag bij KPN, er kwam geen signaal binnen. Waarschijnlijk iets in de KPN kast vergeten om te zetten aldus de monteur. Vrijdagavond kwam de monteur van KPN. Alles was goed, ook in de kast. Zaakje doormeten en ja hoor 111mbit om 33. U heeft prima ontvangst. Het ligt toch echt aan t-mobile. Dus maar weer de klantenservice bellen, na ongeveer een half uur de conclusie: KPN ziet het toch echt verkeerd. Dit gaat de technische dienst oppakken. Maar ja...het weekend werkt er niemand bij de technische dienst, dan kijken ze naar de televisie. T-mobile, ik had ook graag tv gekeken. Maar goed, maandag zal het wel opgelost worden door de technische dienst. Niet dus, helemaal niets....net als jullie diensten. Goeie kennismaking met het o zo fijne pakket wat jullie aanbieden. T-mobile los jullie shit op of kom de hele [scheldwoord verwijderd] maar weer ophalen want ik heb er inmiddels schoon genoeg van. En kom niet met een lullig excuus, daar heb ik inmiddels een kast mee volhangen. In plaats van berichten te sturen over de rekeningen stuur je beter een bericht dat deze de komende 2 jaar vervallen.
Een fijne avond.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

