Na verhuizing moest op nieuwe adres glasvezel geinstalleerd worden,
Na 3 monteurs en 2,5 week wachten kreeg ik eindelijk internet , zes weken na doorgeven van verhuizing,
Helaas 3 uur later was de pret alweer over, geen internet..
wel kon ik het netwerk zien zowel bedraad als onbedraad echter “wel verbinding, geen internert”
weer aan de telefoon hangen, weer 2 verschillende bedrijven aan de telefoon, weer een week wachten..
na uitwisseling van de modem had ik opeens internet...vreemd
Nu een week later opeen weer geen internet,!!!
weer aan de telefoon, binnen 48 uur wordt u gebeld door onze eigen storingsdienst…
zeker weten ? jaaa..
nu 24 uur later kan ik draadloos het netwerk opeens ook niet meer zien, dus ik wil dat doorgeven aan Tmobile, weer bellen...klacht aanpassen…
dat kan dus niet, en nu zijn de 2 dagen niet de terugbel(actie)termijn maar de verwerkingstijd!!!
Dus pas na 2 dagen gebeld worden???
Uw collega zei dat uw eigen storiingsdienst dit ging oplossen?
Ja zegt de dame , we hebben op dit moment veel problemen met internet thuis !!!!
Dus ik vraag waar ik dat kan lezen dat er problemen mee zijn?
Niet op de Tmobile site !!!
ik wacht en wacht nog steeds
Aanstaande zondag ga ik paar dagen op vakantie, wedden dat als ik terugkom nog steeds geen internet heb en er zelf weer achteraan moet?
Ik had allang overgestapt met dit soort problemen
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.