T-Mobile Thuis - e-mail: update over je internet, TV & Bellen verbinding

  • 9 October 2020
  • 32 reacties
  • 3342 Bekeken

Reputatie 7

LET OP: Dit topic is voor iedereen die hier een mail over heeft ontvangen. Als iets toch niet goed werkt en je hebt de mail niet ontvangen, laat het ons dan weten.

 

Je Internet, TV en/of vast Bellen van T-Mobile Thuis werkt op dit moment niet of niet goed. Wij willen dit graag voor iedereen herstellen. We willen je laten weten dat we op dit moment hard aan een oplossing werken. Onderstaande informatie geldt voor iedereen die van ons een e-mail hierover heeft ontvangen. Heb jij geen e-mail ontvangen, dan speelt er mogelijk iets anders. Laat dat ons hier weten: topic aanmaken.

We zorgen voor een werkende verbinding

Het goede nieuws is: we hebben gevonden wat er aan de hand is. Daarom kunnen we er gelukkig voor zorgen dat je weer een werkende verbinding krijgt. Deze houd je tot we een permanente oplossing voor je hebben gevonden. We zorgen ervoor dat je verbinding het binnenkort weer doet. De precieze datum staat in jouw e-mail vermeld. Merk je geen verschil? Haal dan je modem (en eventuele Media Convertor) 10 seconden van de stroom. Kan je hierbij wel wat hulp gebruiken? Klik hier voor meer uitleg: herstart modem. We willen eerlijk zijn: deze tijdelijke verbinding is van iets minder goede kwaliteit dan je van ons gewend bent. Geen zorgen, we werken ondertussen net zo hard door aan een permanente oplossing.

Vragen

We snappen dat je wilt weten wanneer dit opgelost is. In dit topic laten we je weten wanneer we de permanente oplossing hebben gevonden. We staan voor je klaar!

 

Update 11 oktober

Bij een groot deel van de klanten hebben we nieuwe software op het modem kunnen zetten waardoor dit deel van de klanten weer online is. De komende dagen zullen we dit blijven doen zodat we iedereen zo snel mogelijk weer online kunnen krijgen.


32 reacties

Reputatie 7

Hi @Marcelcoenen en @Aracnatec,

 

Als ik nu naar jullie modem kijk, dan zie ik dat deze verbinding heeft met het internet. Dat is natuurlijk leuk, maar ik hoor het liever van jullie dat de verbinding na firmware upgrade weer hersteld is. Werkt het weer naar behoren? 

 

Ik heb geen brief gekregen maar mijn internet werkt niet. Op de modem brand rood lichtje in plaats van groen. postcode is 5301XP

Hi @Sander 

 

gisteren is er een monteur van een ander bedrijf (volker-iets) geweest, heel nauwkeurig en deskundig. Is alles nagegaan. Het is nu misschien verholpen, maar 100% zeker was hij niet. Tot nu toe is verbinding stabiel en snel. Zien jullie dat ook?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @moshsjsns, ik zie dat je sinds vanmorgen acht uur weer online bent. Fijn dat er een oplossing gevonden is! Hoe heb je dit uiteindelijk voor elkaar gekregen? 

Hi @Marcelcoenen en @Aracnatec,

 

Als ik nu naar jullie modem kijk, dan zie ik dat deze verbinding heeft met het internet. Dat is natuurlijk leuk, maar ik hoor het liever van jullie dat de verbinding na firmware upgrade weer hersteld is. Werkt het weer naar behoren? 

 

@Sander  Hi, ja, hij werkt nu al weer een tijdje naar behoren. Ik hoop blijvend nu, want dit is inmiddels de tweede keer dat dit gebeurd. (Wordt nu wel beter op de hoogte gehouden iig, dank daarvoor) 

 

@Sander 

Zou je een toelichting kunnen geven wat de precieze oorzaak was van deze lange storing? En wat de uiteindelijke oplossing was?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Anoniem031, ik ben Sander niet, maar help je wel net zo graag aan een antwoord!

De oorzaak was, zoals je zelf eerder in dit topic terecht opmerkte en ik citeer: “een foutmelding obv VLAN tussen de straatkast van KPN en het modem van de klant” → de oplossing hierin bleek een firmware upgrade te zijn van het modem. Werkt alles weer naar behoren bij jou?

Reageer