LET OP: Dit topic is voor iedereen die hier een mail over heeft ontvangen. Als iets toch niet goed werkt en je hebt de mail niet ontvangen, laat het ons dan weten.
Je Internet, TV en/of vast Bellen van T-Mobile Thuis werkt op dit moment niet of niet goed. Wij willen dit graag voor iedereen herstellen. We willen je laten weten dat we op dit moment hard aan een oplossing werken. Onderstaande informatie geldt voor iedereen die van ons een e-mail hierover heeft ontvangen. Heb jij geen e-mail ontvangen, dan speelt er mogelijk iets anders. Laat dat ons hier weten: topic aanmaken.
We zorgen voor een werkende verbinding
Het goede nieuws is: we hebben gevonden wat er aan de hand is. Daarom kunnen we er gelukkig voor zorgen dat je weer een werkende verbinding krijgt. Deze houd je tot we een permanente oplossing voor je hebben gevonden. We zorgen ervoor dat je verbinding het binnenkort weer doet. De precieze datum staat in jouw e-mail vermeld. Merk je geen verschil? Haal dan je modem (en eventuele Media Convertor) 10 seconden van de stroom. Kan je hierbij wel wat hulp gebruiken? Klik hier voor meer uitleg: herstart modem. We willen eerlijk zijn: deze tijdelijke verbinding is van iets minder goede kwaliteit dan je van ons gewend bent. Geen zorgen, we werken ondertussen net zo hard door aan een permanente oplossing.
Vragen
We snappen dat je wilt weten wanneer dit opgelost is. In dit topic laten we je weten wanneer we de permanente oplossing hebben gevonden. We staan voor je klaar!
Update 11 oktober
Bij een groot deel van de klanten hebben we nieuwe software op het modem kunnen zetten waardoor dit deel van de klanten weer online is. De komende dagen zullen we dit blijven doen zodat we iedereen zo snel mogelijk weer online kunnen krijgen.