T-mobile op e-fiber

  • 23 March 2023
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Goedemiddag,

 

is er inmiddels al meer bekend over het leveren van T-mobile glasvezel op het e-fiber netwerk(zeevang gebied)? 
Ik begrijp dat het gepland staat uit een bericht van een paar maanden geleden, maar sindsdien is het stil. Ik zit nu op een punt dat ik wil gaan overstappen vanaf Ziggo. T-mobile is een serieuze kandidaat wat mij betreft, maar als dit nog 6+ maanden gaat duren dan stap ik voorlopig over naar een ander.

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @benjaminLD, leuk om te horen dat je sterk een overstap naar T-Mobile overweegt! 😃 Het beste kan ik je aanraden om de postcodecheck van E-Fiber in te vullen. Deze vind je hier: postcodecheck E-Fiber. Daarnaast is er nog een ander topic dat over de opleveringen van E-Fiber gaat waar je misschien best interesse in zou hebben, namelijk: T-Mobile actief op E-fiber Netwerk.

Stel gerust alle vragen die je hebt, ik hoop op een voorspoedige aanleg of overgang! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @benjaminLD, leuk om te horen dat je sterk een overstap naar T-Mobile overweegt! 😃 Het beste kan ik je aanraden om de postcodecheck van E-Fiber in te vullen. Deze vind je hier: postcodecheck E-Fiber. Daarnaast is er nog een ander topic dat over de opleveringen van E-Fiber gaat waar je misschien best interesse in zou hebben, namelijk: T-Mobile actief op E-fiber Netwerk.

Stel gerust alle vragen die je hebt, ik hoop op een voorspoedige aanleg of overgang! 

Reageer