Skip to main content

Ik krijg mijn T-Mobile e-mailaccount niet (meer) geinstalleerd in Thunderbird. Nieuwste versie van Thunderbird geinstalleerd en T-Mobile instructie gevolgd. De foutmelding verschijnt dat configuratie of WW niet juist zijn, hoewel alle instellingen kloppen. Ook geprobeerd met mijn Gmail account, maar krijg zelfde foutmelding. Weet iemand raad?

Hoi @jhmay, klasse dat je het aankaart in dit topic! Ik zoek graag samen met je naar mogelijke oplossingen. Gebruik je de juiste pop: pop3.t-mobilethuis.nl? 

Check voor de zekerheid de supportpagina van Thunderbird voor meer tips and tricks: Thunderbird E-mail Support. Ik heb geen ervaring met Thunderbird persoonlijk, dus wil je dolgraag helpen, maar houd er alsjeblieft rekening mee dat ik aan mijn kant dan ook enigszins zoekende ben. Sorry voor het ongemak! We gaan tot een uitkomst komen, daar ben ik van overtuigd. Hopelijk kunnen wat meer ervaren users in de bres springen in dit topic. Dan hebben we ook jouw uitgaande mail zo weer werkende!


Reageer