Skip to main content

Hallo,

ik had hier al een storing voor gemeld maar deze is gesloten met de redenen dat ik te veel devices aan mijn netwerk heb hangen en dit niet naar het back office door gezet kan worden. 😳

Beetje vreemd wat betreft service maar ja….

Ik heb naar aanleiding van dit zinloze gesprek een monitoring op jullie gateway gezet en hieruit blijkt duidelijk dat deze klappert! Het internet valt gemiddeld om het uur voor 20 seconden uit om komt dan weer terug.

Om uit te sluiten dat dit aan mijn uitgang ligt, mijn gateway blijft gewoon up en running ook mijn extern ip blijft bereikbaar, maar ja als de gateway het niet meer doet dan kun je ook geen query's meer naar het internet sturen.

Hierbij het resultaat van de query van 24 uur:

Het zou fijn zijn als hier toch iemand naar zou kunnen kijken gezien dat mijn devices hier niets mee te maken hebben.

Alvast super bedankt voor het begrip, de medewerking en de hulp.

Groet,

Chris

PS: Gideon geeft aan dat hier alles in oorden is. Het ligt niet aan mijn Genexis of modem of routers...

T-Mobile kan alleen wat monitoren als zij tegen de standaard Zyxel aan kunnen troubleshooten.  Het is dus verstandig deze voorlopig te gebruiken anders wordt elk ticket weer afgesloten met het feit dat jij eigen apparatuur gebruikt en daarom de invloed van eigen apparatuur op de netwerk dienst niet uitgesloten kan worden.

Reageer