Hallo,
Ik heb een Synology nas DS220+. Deze zat eerst aangesloten bij Ziggo op een modem in bridge modus.
Alles werkte, de ddns stond ingesteld en de sftp stond ingesteld en de quickconnect stond in gesteld.
Mijn router had ik de port forwarding gedaan.
Ik heb voor dat de monteur kwam al even gekeken of alles werkte en alles werkt behalve mijn nas. Ook de quickconnect in de webbrowser werkte niet meer. Toen de monteur kwam die helaas niks van deze zaken afweet werkte de quickconnect wel. Echter haalde ik de 1000mbps niet en ik moest in opdracht van T-mobile chat alles loskoppelen en mijn laptop met een kabel aan het modem hangen om te kijken of ik dan wel 1000mbps binnen krijg. Echter is het toen weer mis gegaan. quickconnect deed het niet.
Nu ben ik overgestapt naar T-Mobile waar het modem niet in bridge stand kan. Ik heb hier ook de port forwarding gedaan maar dit werkt niet. Ik heb mijn ip adres op de nas willen wijzigen naar de nieuwe maar dit lukte niet om een of andere reden. Nu kan ik niet meer bij mijn nas als hij aan T-mobile modem hangt. Ik heb gelukkig nog tot 3 oktober het modem van Ziggo waardoor ik er nog op kan.
Kan iemand mij helpen met het doorsturen van de poort op het modem?
Ik heb een poort tussen de 50.000 en 60.000