Hoi tmobile wonen nu al sinds een paar maand op een nieuw adres in oostburg en hebben hier een DSL verbinding dezelfde op ons oude adres ook in oostburg nooit problemen gehad met het internet nu wonen we een stukje verder in oostburg met een DSL verbinding en het internet is echt super traag de downloadsnelheid is 1mbps per seconde dit kan toch gewoon niet? even een youtube video laden duurt 2 minuten kan dit aub zo snel mogelijk gefixt worden want het is gewoon niet meer te doen bijna zeker als we het internet dagelijks gebruiken en nee router resetten werkt niet of kabel versteken of uitblazen alles al geprobeert...
Hoi
Dit is natuurlijk nog steeds onder niveau dus we gaan er sowieso naar kijken, maar ik wil dat puntje wel uitsluiten zodat we de oorzaak beter kunnen duiden.
Hoeveel apparaten heb je tegelijkertijd bekabeld aangesloten?
Hoi
Hoi
Zolang de box aanstaat, wordt er acht Mbit/s aan bandbreedte in beslag genomen door de TV Box. Die hoeveelheid wordt dan van het maximaal aantal Mbit/s op de lijn gereserveerd, waardoor je (in theorie) nog maximaal 16 Mbit/s overhoudt. Omdat je daarnaast ook nog apparaten met Wifi verbonden hebt, wordt het maximum dat je overhoudt minder. Hoeveel dit exact is, kan ik niet precies aangeven omdat dit schommelt op Wifi.
De COAX wordt bij ons niet gebruikt, daar kun je de apparatuur niet op aansluiten. Omdat ik in dit geval vermoed dat je snelheid beperkt wordt door een verbindingsfout/netwerkprobleem ga ik het doorzetten naar de techneuten. Hun gemiddelde verwerkingstijd bedraagt momenteel twee tot vier dagen. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Thanks!
UPDATE: de TD heeft snel besloten, we hebben Guidion aangestuurd om dit te verhelpen. Je zult binnen enkele minuten een afspraaktool ontvangen per SMS en e-mail. Maak alsjeblieft een afspraak met de tool en mocht dit om wat voor reden dan ook niet werken, bel dan met: 088-2000 151.
Hoi
Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.
Goedemorgen
Hoi
Ik heb het gecheckt en Guidion zal hierbij kijken naar de volledige thuisinstallatie, alsmede het interne netwerk tot aan de deur. Mocht het onverhoopt zo zijn dat het upload-probleem extern ligt, dan zal diezelfde dag nog de netbeheerder ingeschakeld worden om het te herstellen.
Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat KPN soms een paar dagen nodig heeft om de lijn aan hunt kant te onderzoeken alvorens er dan een afspraak ingepland wordt.
Hoi
In dat geval wil ik je aanraden om te bellen met Guidion. Je kan de monteurs bereiken via 088 - 200 0151. Op die manier kan je ervoor zorgen dat alsnog de afspraak wordt gemaakt en je een monteur langs krijgt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.