Het is weer avond en streamen gaat weer met horten en stoten contact u vriezend beeld . Speedtest wel stabiel maar rond de 190 mbit terwijl ik naar mijn weten een 1gig abonnement heb oud t mobile .
Hoi
Mijn klantnr is toegevoegd in mijn profiel als het goed is.
het mailadres waar mijn abbonoment op zit is idd anders dan deze.
Hey
Powerflip
- Haal de stekker van het modem, TV Box en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en TV Box en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Tommie met alle respect dit heb ik al zo vaak gedaan de afgelopen jaren . Ook dat werkt niet. Vooral in de avond of drukke tijden veel bevriezend beeld .gisteravond ook weer .
Ik doe speedtest rond de 200( stabiel) vaak eronder.
Terwijl ik rond de 1000 zou moeten zitten .
Ik hen het vermoeden dat er snelheid geknepen wordt waardoor streaming slecht gaat .
Zou je dit als nog willen doen
De instructies hiervoor vind je op onze website.
- Heb je een computer met macOS, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf (odido.nl)
- Heb je een computer met Windows, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf (odido.nl)
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.