Ikzelf (regio Utrecht) heb op dit moment geen internet verbinding. Ook hoor ik van andere mensen bij mij in de wijk met een t mobile glas aansluiting dat zij geen internet meer hebben. Is er ergens een status pagina ter beschikking waar we als klant de status van de services die t mobile biedt kunnen inzien?
Je bent niet de enige.
Ik werk thuis nu ook via hotspot ipv glas.
Hier in Maarssen ook geen internet pfff
Branden bij jullie ook de lampjes op de mediaconverter zoals ze horen dus wel een signaal naar een rood lampje op de router?
Kwam vandaag toevallig thuis van vakantie en het internet lampje op de router is rood terwijl er wel signaal is op de mediaconverter.
Hier is een storing in Rosendaal en Utrecht bekend, je wordt er ook op de hoogte gehouden van updates.
Hier werkt het weer inmiddels.
Maarssen inderdaad.
Ik heb geen mediaconverter.
Modem rode WAN LED.
Afgelopen 3 dagen elke keer 's avonds geen internet. Met15 tot 30 minuten was het dan weer terug.
Vandaag lijken de problemen groter want al bijna 1,5 uur geen internet. En dat terwijl ik thuis aan het werk ben. (ja, ik werk nu via 5G op mijn telefoon).
Dit is niet de eerste keer T-Mobile, maar het wordt wel steeds irritanter...
werkt weer!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.