Storing wordt nergens gemeld

  • 13 March 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 2

Na veel problemen met een trage internetverbinding de afgelopen dagen (ander topic) heb ik nu helemaal geen internet, zelfs niet na een herstart van de router. De storingskaart en de community maken geen melding van een probleem, dus Odido maar gebeld. Er werd gelukkig vlot opgenomen en uiteindelijk kreeg ik te horen dat er een storing was in de wijkcentrale waardoor waarschijnlijk de hele wijk (postcode 2498) geen internet heeft.

Waarom staat zo'n storing nergens vermeld? Waarom kan ik op een storingskaart én op de community (sowieso stom dat je op 2 plekken moet kijken) hier niets over vinden? Waarom stuurt Odido me geen bericht als ze weten dat het internet in mijn wijk een storing heeft en ik vlak daarvoor nog internet gebruikt heb? Het lijkt er nogal op alsof Odido probeert te verbergen dat er uberhaupt storingen zijn, in plaats van klanten te helpen. Weet iemand of er plannen zijn de communicatie hierover te verbeteren?

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @bw_van_manen 

In een ander topic waren wij inderdaad al bezig om de trage verbinding aan te pakken. Ik vind het jammer om te lezen dat je nu helemaal geen internet meer hebt. Gelukkig heb je al contact gehad met mijn collega van de Klantenservice en is er een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weer zeker dat zij dit voor je zullen oplossen! 

Betreft waarom dit probleem nergens anders staat vermeld, ik ben het systeem ingedoken om uit te zoeken waarom dit zo is. Echter kan ik niks terug vinden over dat dit om jouw hele wijk gaat. Het lijkt er dus op dat dit alleen op jouw aansluiting speelt. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @bw_van_manen 

In een ander topic waren wij inderdaad al bezig om de trage verbinding aan te pakken. Ik vind het jammer om te lezen dat je nu helemaal geen internet meer hebt. Gelukkig heb je al contact gehad met mijn collega van de Klantenservice en is er een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weer zeker dat zij dit voor je zullen oplossen! 

Betreft waarom dit probleem nergens anders staat vermeld, ik ben het systeem ingedoken om uit te zoeken waarom dit zo is. Echter kan ik niks terug vinden over dat dit om jouw hele wijk gaat. Het lijkt er dus op dat dit alleen op jouw aansluiting speelt. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reputatie 2

Betreft waarom dit probleem nergens anders staat vermeld, ik ben het systeem ingedoken om uit te zoeken waarom dit zo is. Echter kan ik niks terug vinden over dat dit om jouw hele wijk gaat. Het lijkt er dus op dat dit alleen op jouw aansluiting speelt. 

 

Tegelijkertijd zegt jullie eigen klantenservice dat dit probleem groter is dan alleen mijn aansluiting en waarschijnlijk de hele wijk treft. Ik vind het zo raar dat jullie elkaar tegenspreken en dat de informatie op meerdere plekken staat. Waarom heeft de klantenservice andere informatie dan de community en staat op de community ook weer andere informatie dan op de website? Waarom is er niet één bron met alle storingen?

Reputatie 6
Badge +2

@bw_van_manen Ik ben nogmaals voor je gaan kijken en ik heb het nagevraagd, maar er is niks bekend over een algemene storing in jouw wijk/regio. Het gaat dus echt om een individueel incident. Geen zorgen, mijn collega’s doen hun uiterste best om dit voor je op te lossen! 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer