Ik wil graag een storing melden in Rotterdam. Al sinds vanmiddag (12:00) werkt de Wi-Fi thuis niet meer. Ik heb ook alle stappen op de website al meerdere keren doorlopen, maar ook dat was tevergeefs.
Hallo
Volgens het storingstopic zijn er geen bekende storingen bij T-Mobile.
Heb je in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen of er geen werkzaamheden op het KPN netwerk zijn?
Kijk ook of de bekabeling juist is aangesloten en helpt het om de mediaconverter enkele minuten stroomloos te laten of modem bij DSL?
Hallo
Bedankt voor je reactie. Ik zag idd ook geen bekende storingen (maar zou dat ook kunnen liggen aan het feit dat ze niet gemeld zijn; ik heb zelf ook heel lang gewacht met het melden).
De oplossingen die je noemt heb ik geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat, helaas.
Update. Er schijnt iets mis te zijn met mijn modem. T-Mobile stuurt over 2 weken een monteur.
Hey
Ik zie inderdaad dat mijn collega onze techneuten heeft aangestuurd om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Ook ben je gelukkig voorzien van een Unlimited Vouchercode zodat je in ieder geval een noodoplossing achter de hand hebt. Het termijn van twee weken zie ik nergens terug, ik heb alle vertrouwen dat we dit eerder voor je gaan oplossen! Zodra we een update ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Bedankt voor je geduld!
Hallo
Aan de telefoon was aangegeven dat het twee weken zou duren. Vanochtend is een monteur van KPN geweest en alles werkt nu gelukkig weer.
De vouchercode was inderdaad een goede noodoplossing. Alleen jammer dat deze niet meer werkte als het toestel waarin de sim kaart zat gebruikt werd om te bellen. Maar zoals gezegd werkt het internet inmiddels wel weer.
Hoi
Wat betreft de voucher: dat hoort niet te gebeuren. De voucher met Unlimited Internet blijft gedurende de periode dat deze actief is, werken met een onbeperkte datalimiet. Afhankelijk van of jij een 24 uur of 7 dagen voucher hebt ontvangen, geldt deze voor de desbetreffende volledige periode. Daar zou bellen geen effect op moeten hebben. Bedankt voor je feedback, ik geef het door aan de verantwoordelijke afdeling! Als ik iets anders voor je kan doen, geef een seintje.
De Community zit altijd voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.