Skip to main content

Goedemiddag, ben abonnee geworden van odido per 29 juli 2024. Vanaf dag 1 heeft het prima en probleemloos gewerkt. Vandaag aan het werk en krijg een telefoontje van mijn vrouw, niets werkt meer. Geen internet, geen WiFi. Lampje op Huawei glasvezel modem brand rood. Contact gehad met de klantenservice en het schijnt dat mijn kastje geen verbinding meer maakt met de wijkcentrale. Kan gebeuren natuurlijk. Nu krijg ik echter een email dat ik binnen 3 werkdagen een contactmoment krijg? Moet ik nu 3 dagen gaan zitten wachten zonder internet, televisie en alles wat daaraan vast zit? Kan dit niet wat sneller, ik vind 3 dagen wel erg lang. 

 

Hallo @davidoontje ,

Welkom op de community,  het is heel vervelend als je niet gebruik kan maken van je diensten. Je hebt deze vraag ook al in ander topic gesteld. Het is niet de bedoeling om je vraag in meerdere topic te stellen.

Zue de huisregels: Hoe gaan wij binnen de community met elkaar om

 

Ik zal de moderators dan ook vragen om dit topic te sluiten en op je eerste reactie te reageren.

Dat is dit topic: Veelgestelde vragen over internet en tv


Dubbel topic, gesloten.