Sinds maandagmiddag hebben we geen internet meer in Veenendaal (3903). Volgens de storingspagina van Odido zou het nu opgelost moeten zijn, maar na meerdere malen het stappenplan te hebben gevolgd, hebben we nog steeds geen internet.
Hoe zit dit?
Sinds maandagmiddag hebben we geen internet meer in Veenendaal (3903). Volgens de storingspagina van Odido zou het nu opgelost moeten zijn, maar na meerdere malen het stappenplan te hebben gevolgd, hebben we nog steeds geen internet.
Hoe zit dit?
Hallo
Ik begrijp de frustratie, maar het is niet de bedoeling meerdere topics over hetzelfde probleem te plaatsen.
Je hebt ook al een reactie in dit topic geplaatst:
, zou je het bij één topic willen houden?
Het is namelijk volgens de huisregels niet toegestaan om meerdere topics over hetzelfde probleem te openen. Dit om het duidelijk te houden in de beantwoording.
Zie de huisregels:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.