Vanochtend kreeg ik een mail dat er dus sinds vannacht een storing is, om 9uur gebeld aangezien we geen internet en geen tv hebben. Nu is er dus nog steeds een storing (1561) en dus nog steeds geen internet en tv. Inmiddels hebben we wel voor 24uur unlimited data. Ik kreeg te horen dat de storing niet van jullie is, maar uitiendelijk een Storing in het verdeelstation?. Enig idee wanneer dit is opgelost?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Hoi @MjdeG28 ,
Deze storingsmelding komt inderdaad van onze netwerkbeheerder en kan dus heel lokaal zijn (op straatniveau of huizenblok). Zodra de storing is opgelost ontvang je een afmelding per e-mail. Je kunt altijd de actuele status van de storing nalezen in My T-Mobile Thuis: storingsoverzicht.
Ik geloof dat het bij jou inmiddels allemaal weer in orde moet zijn! Mogelijk dien je nog het modem en/of media converter kort van de stroom te halen.
Deze storingsmelding komt inderdaad van onze netwerkbeheerder en kan dus heel lokaal zijn (op straatniveau of huizenblok). Zodra de storing is opgelost ontvang je een afmelding per e-mail. Je kunt altijd de actuele status van de storing nalezen in My T-Mobile Thuis: storingsoverzicht.
Ik geloof dat het bij jou inmiddels allemaal weer in orde moet zijn! Mogelijk dien je nog het modem en/of media converter kort van de stroom te halen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.