Skip to main content

storing sinds 6 november

  • 15 November 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Echt niet te geloven of toch wel als je de verhalen leest. Sinds vorige week geen internet via glasvezel. Werd mij toen verteld dat ze een grote storing in mijn woonplaats Beverwijk zagen aankomen. Even geduld aub. De grote storing was dinsdag opgelost. Mijn issue niet. Donderdag monteur van Guidion langs die niet kon oplossen. Was kpn issue. Ticket door Odido doorgezet naar KPN, max 3 werkdagen dan bericht van hen. Geen contact geweest afgelopen dagen. Net Odido gebeld, vreemd neem zelf maar even contact op met Kpn. Toch maar even gedaan. Hoewel het mi een Odido sturing zou moeten zijn. KPN zegt nu dat er GEEN ticket is doorgestuurd!!! Ze hebben niets van mijn storing. Wat een slechte service van Odido. Vertellen je verhalen die niet kloppen. Had vorig jaar beter moeten weten. Toen soortgelijk issue gehad met maand zonder internet. Ben benieuwd wanneer ik nu terug wordt gebeld door KPN nu ticket wel schijnt te worden doorgestuurd en de compensatie die Odido geeft voor dit ongemak. Schandalige service

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RonaldRs, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter lijkt het erop dat je online bent? Dit is te zien in mijn lijnmeting, het ONT is al drie uur online en het modem zes dagen. Ben je inmiddels online? 

Ik heb inderdaad weer sinds 3 uur verbinding. Maar geen bericht gehad of het nu daadwerkelijk is opgelost of puur toeval. Ben ook wel benieuwd naar de oorzaak. KPN nog Odido geen contact opgenomen of aan de deur geweest. Modem inderdaad geen issue geweest de afgelopen dagen en gewoon aangestaan. Maar zonder internet gebruik ik het modem niet.

@Tommie van Odido dit gezegd hebbende valt de verbinding er weer uit. Wordt er echt doodmoe van

Reageer