Skip to main content

Storing Rotterdam Nesselande

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Toen ik net thuiskwam zag ik dat mijn TV ineens aan stond en niks thuis meer internet verbinding had. Ik heb alles gereser maar het lampje op de modem blijft rood.

Wie van mijn mede Rotterdammerts heeft nog meer storing?

Uitgelichte reactie

27 februari 2025

Hi ​@TimvEij, ik wil niks liever dan dat jij volledig kan genieten van onze diensten! Ik heb direct je verbinding onder de loep genomen. Zo te zien is je verbinding inmiddels helemaal up and running! Ervaar je dit momenteel ook zo? Ik ben benieuwd! 

3 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1968 reacties
  • 27 februari 2025

Hi ​@TimvEij, ik wil niks liever dan dat jij volledig kan genieten van onze diensten! Ik heb direct je verbinding onder de loep genomen. Zo te zien is je verbinding inmiddels helemaal up and running! Ervaar je dit momenteel ook zo? Ik ben benieuwd! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 februari 2025

Vanaf afgelopen dinsdag (25 Februari) heb ik al geen internet (glasvezel). Omgeving IJsselmonde.

Op de Huawei media convertor is het PON led UIT en het LOS led knippert rood. Na meteen een storing te hebben gemeld, is er gisteren (woensdag) een monteur van Odido bij mij langs geweest, maar die kon (uiteraard) niets doen, omdat het probleem "buiten huis” zit. Odido heeft geen toegang tot de knooppunten van KPN, dus moeten zij dat extern doorzetten (naar KPN dus).

Zojuist (donderdagmiddag) weer naar support gebeld, maar die konden mij alleen vertellen dat “het probleem is doorgezet naar een andere partij” en dat ze op antwoord wachten. Dat kan nog een aantal dagen duren. Ze moeten dus wachten tot KPN zin heeft om voor hen het probleem op te pakken...

Dus dat gaat geheid over het weekend getild worden en zit ik straks een week zonder internet…

Zolang je bij Odido geen probleem hebt is alles prima. Maar als je WEL een probleem hebt, zoals ik nu, dan werkt dit zo natuurlijk voor geen meter!

Dus ik ga nu, terwijl ik wacht op een oplossing, serieus overwegen om over te stappen naar KPN. En alhoewel KPN ook geen super bedrijf is, wat ik kan weten, omdat ik voor ze heb gewerkt, is dat beter dan deze situaite. Mede omdat ik dan bij KPN in ieder geval meteen bij de bron zit van een eventueel probleem en er minder doorgeefluiken nodig zijn om tot een oplossing te komen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 3 maart 2025

@JohnVK Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om je bericht te typen en gevoel te uiten. Oprecht sorry voor deze situatie. Ik wil natuurlijk dat je weer kan genieten van onze diensten. Ik help je dan ook graag om dit te realiseren! 

Is de verbinding inmiddels weer hersteld? Zo niet, zoek ik graag voor je uit of er onderhand al meer bekend is. Wil je alleen nog de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta voor je klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen