postcode 3059, problemen beginnen vrijdag avond tussen 18:45 en 21:00 alles plat en Gisteren avond geen internet, tv en bellen. vanmorgen wakker geworden en alles weer oke, nu thuis gekomen en weer geen fu..... Tv, internet, wifi en de hele zooi, wordt hier wel erg simpel van. lekker zo met een eigenbedrijf, en niemand te bereiken. misschien beter om over te stappen? meer betalen maar betere service? ben benieuwd naar het antwoord en de compensatie, naar mijn gevoel was het toch wel beter toen het nog vodafone was.
Nou kom maar op met jullie antwoord.
Nou kom maar op met jullie antwoord.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @VINCENT.BOER
Er is een kleine onderbreking geweest. inmiddels is alles weer hersteld. mocht het bij jou nog niet werken herstart dan even het modem en tv kastje. mocht je gebruik maken van glasvezel vergeet dan ook niet de media convertor even te herstarten.
Laat je even weten of dit bij jou heeft geholpen ?
Er is een kleine onderbreking geweest. inmiddels is alles weer hersteld. mocht het bij jou nog niet werken herstart dan even het modem en tv kastje. mocht je gebruik maken van glasvezel vergeet dan ook niet de media convertor even te herstarten.
Laat je even weten of dit bij jou heeft geholpen ?
Deze morgen bij opstaan, werkte alles weer. gaat dat vanavond weer gebeuren?
en weer alles plat, monteur komt woensdag pas, lekker vlot. als de problemen dan niet opgelost worden en er geen compesatie komt ben ik pleite bij T-Mobilethuis.
Hi @VINCENT.BOER , er was een verstoring op jouw adres maar inmiddels is dit weer opgelost. Ik heb je verbinding zojuist nagekeken en alles lijkt weer online! Is dit bij jou inderdaad ook het geval? Ik hoor het graag!
3059PG sinds 20 uur geen internet. Dit is de 2e keer deze week.
Helaas geen melding op de site, wel via allestoringen.nl
Na 20 uur is klantenservice niet beschikbaar
Is deze storing bekend bij odido? Hoe lang zal dit nog duren?
Er was gister dat een algemeen probleem met onze diensten in Rotterdam. Gelukkig is dit inmiddels opgelost.
Mocht je dit niet zo ervaren, adviseer ik om het modem een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen indien nodig!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.