storing internet Rockanje

  • 30 November 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb geen vast internet in Rockanje postcode 3235 EK 

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @marsie35, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag snel weer genieten van je internetverbinding! Ik zie dat je Media Converter inmiddels weer contact heeft met de buitenwereld, heb je ook op het modem meer tekenen van leven? Kan je anders eerst de Media Converter en vervolgens het modem kort van het stroom afhalen? Welke lampjes branden er op de Media Converter?

Ik ben benieuwd, ik spring graag voor je in de bres!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @marsie35, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag snel weer genieten van je internetverbinding! Ik zie dat je Media Converter inmiddels weer contact heeft met de buitenwereld, heb je ook op het modem meer tekenen van leven? Kan je anders eerst de Media Converter en vervolgens het modem kort van het stroom afhalen? Welke lampjes branden er op de Media Converter?

Ik ben benieuwd, ik spring graag voor je in de bres!

Dat heb ik gisteren diverse malen gedaan. Alleen de media converteren gaf weer groene lichtjes. Maar bij de modem brandt de wereldbol, internet niets. Heb zelfs met een andere utp kabel gekeken en nog niet. Ik probeer het nu nog een keer. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @marsie35, ik zie dat je contact gehad hebt met onze klantenservice en dat er een monteur aangestuurd is! Kan je mij op de hoogte houden van het proces? 

Reageer