Beantwoord

Storing internet, regio 5706

  • 8 February 2021
  • 6 reacties
  • 645 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 26 reacties

Sinds pakweg 12:00 is de verbinding weggevallen. Regio 5706. Alles gereset maar helaas zonder resultaat. Erg onhandig gezien het thuiswerken… Ik lees nog niets over een storing momenteel bij T-Mobile dus bij deze dit topic. Hopelijk kunnen jullie de oorzaak snel vinden en verhelpen.

Aanvulling: ook mijn mobiele verbinding via T-Mobile is het aan het opgeven. Alles laadt zeer traag of helemaal niet. Het probleem escaleert dus...

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 February 2021, 14:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Mobiel werkt bij vlagen weer redelijk. Glasvezel verbinding nog altijd down.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @D_vd_V, handig dat je bij ons aanklopt en onze excuses voor het ongemak. In het volgende topic houden wij je op de hoogte van de laatste status: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? Wij werken erg hard door om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Reputatie 1

Poeh, ik lees daar dat er pas morgen naar gekeken gaat worden. Hopelijk is het dan snel opgelost want een tweede dag zonder verbinding is qua thuiswerken toch wel super vervelend.

Ach ik zit al vanaf vrijdag zonder internet thuis en ze zeggen gewoon dat ze het doorgestuurd hebben naar de t.d.en dat het 4 werkdagen zal duuren messchien einde van deze week nog maals dank T-Mobile 

Reputatie 1

Dat is echt minder. Dit is voor mij de eerste serieuze storing sinds ik klant ben, zo’n 14 maanden nu. Als het meerdaags is, vind ik dat echt niet acceptabel. Met thuiswerken ben je er toch afhankelijk van. Bij mijn vorige provider duurde een storing hooguit enkele uren. Dat mogen we van T-Mobile toch ook wel verwachten.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @D_vd_V, dit is ook zeker niet onze bedoeling, nogmaals onze excuses. Wij hebben het probleem al gevonden, alleen is het door het zware weer lastig om de juiste materiaal op locatie te krijgen. Normaliter handelen wij ook een algemeen probleem veel sneller af. Persoonlijk vermoed ik dat het morgenochtend vroeg al verholpen is, alleen is dat afhankelijk van hoe de werkzaamheden verlopen. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in dat de juiste oplossing in uitvoering is!

 

Hi @pinokkio53, goed dat je dit aankaart en onze excuses voor het ongemak. Ik wilde direct voor je in contact treden met KPN, maar ik ben erg blij om te zien dat je inmiddels morgenochtend een afspraak hebt staan. Ik weet zeker dat de monteur een hoop voor je zal betekenen! 

Reageer