Zojuist gebeld met de klantenservice die konden niet bevestigen dat er een storing was. Toch lukte de lijnmeting niet.
Het betreft internet, telefoon en televisie die niet werken.
Wat te doen?
Zojuist gebeld met de klantenservice die konden niet bevestigen dat er een storing was. Toch lukte de lijnmeting niet.
Het betreft internet, telefoon en televisie die niet werken.
Wat te doen?
Hallo
Er is wel een storing bekend in Huizen ook daar in de omgeving, wellicht dat het er iets te maken mee heeft.
Bovenstaande is niet juist. Net even met de klantenservice gebeld.
Storing is er nog steeds is een andere storing met nummer 924.
Hi
De storing is gister verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met internet? Laat het ons weten zodat we je verder kunnen helpen!
Ik heb gisteren 3 keer de klantenservice gebeld en die gaven elke keer aan dat de storing nog niet verholpen was. Dus is de storing nu verholpen of niet?!?
Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder actuele storingen staat daar iets vermeld?
Aan jou kant is alles in orde? Bij DSL een DSL kabel van je ISRA naar de DSL poort van je modem en bij glasvezel de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je modem en branden dan alle lampjes op de mediaconverter of de F/O lamp niet?
Als ik naar https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/wifi ga krijg ik:
Let op!
Oeps, we kunnen nu geen connectie maken met je modem! Probeer het later nog eens.
Sinds gisteren 12.30 is het internet, tv en telefoon ermee gestopt.
Aan mijn kant is volgens alles goed.
Helpt mediaconverter of modem bij DSL even stroomloos houden?
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.