Skip to main content

Zojuist gebeld met de klantenservice die konden niet bevestigen dat er een storing was. Toch lukte de lijnmeting niet. 

Het betreft internet, telefoon en televisie die niet werken.

Wat te doen?

Hallo @rklomp83 

Er is wel een storing bekend in Huizen ook daar in de omgeving, wellicht dat het er iets te maken mee heeft.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


Bovenstaande is niet juist. Net even met de klantenservice gebeld.

Storing is er nog steeds is een andere storing met nummer 924. 

 


Hi @rklomp83 

De storing is gister verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met internet? Laat het ons weten zodat we je verder kunnen helpen!


@Hajar Ja het is nog steeds stuk.

Ik heb gisteren 3 keer de klantenservice gebeld en die gaven elke keer aan dat de storing nog niet verholpen was. Dus is de storing nu verholpen of niet?!?

 


@rklomp83 

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder actuele storingen staat daar iets vermeld?

Aan jou kant is alles in orde? Bij DSL een DSL kabel van je ISRA naar de DSL poort van je modem en bij glasvezel de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je modem en branden dan alle lampjes op de mediaconverter of de F/O lamp niet?


Als ik naar https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/wifi ga krijg ik:

Let op!

Oeps, we kunnen nu geen connectie maken met je modem! Probeer het later nog eens.


@Waqqas Nee daar staat niks vermeld. Dat had volgens de klantenservicedesk wel gemoeten, die waren verbaast dat er niks stond.

Sinds gisteren 12.30 is het internet, tv en telefoon ermee gestopt.

 

Aan mijn kant is volgens alles goed.


@rklomp83 

Helpt mediaconverter of modem bij DSL even stroomloos houden?


@Waqqas Nee werkt niet


Hi @rklomp83 Ik zie dat mijn collega’s gisteren een opdracht uit hebben gezet voor een monteur, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!


Reageer