Hoi
Vandaag de monteur over de stoep gehad voor de glasvezel modem plaatsen
Van uitgaan dat je eindelijk internet hebt
Maar helaas was er blijkbaar toch iets niet goed gegaan dus nog geen internet!!!!!
Scheelt wel dat jullie administratie wel voor de feiten uitloopt en stuurd
Gefeliciteerd internet doet het.......
Niet dus
Worden de dagen dat ik zonder zit nu nog verrekend??
Bladzijde 1 / 1
Hoi Sidney1,
Welkom Thuis! Sorry voor de ietwat stroeve start. We hebben momenteel een algemene storing, ik zie dat jij dit ook ervaart. Ik verwacht dat dit snel opgelost zijn, zodat jij ook snel kunt genieten van jouw T-Mobile Thuis Internet! Uiteraard hoef je niet te betalen als je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement. Kun je mij het laten weten als je online bent met jouw Thuis-internet? Thanks voor je geduld!
Welkom Thuis! Sorry voor de ietwat stroeve start. We hebben momenteel een algemene storing, ik zie dat jij dit ook ervaart. Ik verwacht dat dit snel opgelost zijn, zodat jij ook snel kunt genieten van jouw T-Mobile Thuis Internet! Uiteraard hoef je niet te betalen als je geen gebruik kunt maken van jouw abonnement. Kun je mij het laten weten als je online bent met jouw Thuis-internet? Thanks voor je geduld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.