Storing internet 3328KN

  • 17 April 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Kijk voor storingen op de Odido community !!

Geen idee waar het staat ??

Er is nu een op 3328KN (net als maandag) 

Cal van Odido 12 dagen geleden

Hoi @Arno.van.rooij, handig dat je ons hiervan op de hoogte stelt, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ben meteen je verbinding in gedoken en ik was blij om te zien dat je kort na je bericht weer helemaal verbonden bent met het internet. Je geeft aan dat dit op maandag ook is voorgekomen, maak je vaker mee dat de verbinding kort wegvalt? Zou je voorzichtig kunnen kijken of de gevoelige glasvezelkabel goed in de Media Converter zit? Ik neem ook aan dat er geen kink in de kabel zit tussen de Media Converter en het modem en dat de kabel niet té strak is opgerold.

Ik ben benieuwd, ik wil je graag helpen om weer volledig van stabiel internet te kunnen genieten! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Arno.van.rooij, handig dat je ons hiervan op de hoogte stelt, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ben meteen je verbinding in gedoken en ik was blij om te zien dat je kort na je bericht weer helemaal verbonden bent met het internet. Je geeft aan dat dit op maandag ook is voorgekomen, maak je vaker mee dat de verbinding kort wegvalt? Zou je voorzichtig kunnen kijken of de gevoelige glasvezelkabel goed in de Media Converter zit? Ik neem ook aan dat er geen kink in de kabel zit tussen de Media Converter en het modem en dat de kabel niet té strak is opgerold.

Ik ben benieuwd, ik wil je graag helpen om weer volledig van stabiel internet te kunnen genieten! 😄

Er is niets gebeurt met mijn glasvezelkabel in de media converter, maar vorige week is er onderhoud geweest bij Odido dus stel ik voor dat jullie de glasvezelverbinding aan jullie kant nakijken.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Arno.van.rooij, ik heb meteen opnieuw jouw verbinding onderzocht en ik zie dat de demping op de glasvezellijn niet in orde is. Hierdoor kun je dan ook problemen ervaren met onze diensten. Om dit probleem met de demping op te lossen, heb ik gelijk een Guidion monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt binnen 15 minuten per e-mail/sms de uitnodiging om een afspraak in te plannen. Mocht je verder nog vragen hebben of kan ik nog iets voor je betekenen, laat het vooral weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer