Skip to main content
Beantwoord

storing intenet+TV

Hallo,

is er een storing bekend in gemeente Moerdijk?

ik heb geen internet meer en lampje internet op mijn modem brand rood.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@PatrickHamers1, ben je inmiddels weer helemaal online? Anders help ik je met alle liefde verder om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer van onze diensten gebruik kan maken. Wil je in dat geval alleen nog je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel en het hier laten weten zodra je dit hebt gedaan? Dan kunnen we gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

• is een King Poster
  • 5 maart 2025

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@PatrickHamers1, ben je inmiddels weer helemaal online? Anders help ik je met alle liefde verder om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer van onze diensten gebruik kan maken. Wil je in dat geval alleen nog je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel en het hier laten weten zodra je dit hebt gedaan? Dan kunnen we gelijk met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen