Weeromgeen internet en klantservice sinds bellen geen antwoord:-(
HI
Â
Op deze pagina houden we iedereen op de hoogte van de situatie:Â Is er een storing bij T-Mobile Thuis?
Â
Hierin staat dat de issue inmiddels verholpen zijn en er mogelijk een herstart van het modem en eventueel de Media converter nodig is. Ik hoop dat je weer snel online bent!
Beste
bedankt voor uw reactie. Gisteren avond ~23:50 weerom geen Internet nogmaals.Â
Op https://allestoringen.nl/storing/t-mobile/ kunt U veel klachten lesen voor geen internet, velen van hen hebben de afgelopen dagen / weken vaak geen internet gehad. Dat is ook mijn geval nu nooit gehad. Als ik dit allemaal lees, ik vrees dat T-Mobile Thuis het echt serieus moet nemen. Niet alleen ik, ik zag dat veel mensen denken van ISP te wisselen.
Bovendien: ik heb nergens gelezen dat er een verklaring of apologie voor die recente frequente internetverlies.
MvG
Â
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.