Skip to main content
Beantwoord

Storing in jouw postcodegebied

  • 2 December 2022
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Sinds 10 uur vanochtend hebben we geen internet thuis. Zie tekst van TMobile hieronder.

Wat  is er aan de hand, weet iemand het ?

 

We zien dat er een storing is in jouw postcodegebied. Hierdoor ervaar je mogelijk problemen met internetten, bellen en/of TV-kijken. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Beste antwoord door Ginny

Hoi @muratikiz, goed dat je contact opneemt en welkom op de Community! Er is een onderbreking van een half uur geweest in de wijkcentrale waar jij op bent aangesloten. Daarom heb je kort ervaren dat je geen gebruik kon maken van het internet. Het probleem is intussen verholpen en als het goed is ben jij ook weer online!

Bekijk origineel

1 reactie

Ginny
Odido
Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2022

Hoi @muratikiz, goed dat je contact opneemt en welkom op de Community! Er is een onderbreking van een half uur geweest in de wijkcentrale waar jij op bent aangesloten. Daarom heb je kort ervaren dat je geen gebruik kon maken van het internet. Het probleem is intussen verholpen en als het goed is ben jij ook weer online!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen