Skip to main content

Helaas heb ik geen internet sinds 15:50 (postcode 7555 BE). Al een aantal keer beide kastjes (modem en glasvezel) gereset maar het LOS lampje van mijn Huawei OptiXstar blijft rood knipperen. Heeft er iemand suggesties? Voetbal begint zo 😂

In Goor hetzelfde probleem sinds 17:53

7471VK

Alles meermaals opnieuw opgestart

ONT geeft alles groen, echter heeft de router geen data op vlan300

Na terugplaatsen van zyxel modem geen verschil helaas

Hoi ​@RojoLo, ik zie het inderdaad terug in de metingen. Ik wil graag verder kijken naar een oplossing! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

-Brandt het WAN lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Hoi ​@ITA-Wesseltje, ook voor jou heb ik direct metingen uitgevoerd! Zou je ook met mij willen delen hoe en welke lampjes er branden op het modem en glasvezelkastje. Je kunt ook foto's delen hiervan! Groetjes, Ishana

Hoi ​@ITA-Wesseltje, ook voor jou heb ik direct metingen uitgevoerd! Zou je ook met mij willen delen hoe en welke lampjes er branden op het modem en glasvezelkastje. Je kunt ook foto's delen hiervan! Groetjes, Ishana

Sinds 19:50 gisteravond is alles weer in de lucht!

Hoi Ishana,

Bedankt voor je reactie! Ik zal hieronder je vragen beantwoorden:

• het WAN lampje brandt (LAN ook)
  • het LOS knippert rood en dat 1x per seconde, om de seconde eigenlijk.
  • het PON lampje brandt helemaal niet.

Alles is verder groen! Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Ondertussen heb ik telefonisch contact gehad. Er komt een monteur langs. Bedankt.

Reageer