Skip to main content

Storing Hilversum

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb een rood lampje op internet en krijg geen verbinding. Al gereset en 10 sec uit stopcontact gehad. Omgeving Hilversum.

Ik zie bij het storingen overzicht echter niets staan?

Uitgelichte reactie

16 april 2020

Waqqas schreef:

@Doorn89 @JaapdeKoning 

Is het inmiddels opgelost? Misschien even de media converter voor een paar minuten stroomloos halen.

Bij mij werkt alles weer ondertussen, kreeg van de schoonouders door dat het KPN glasvezel er uit lag (en daar loopt T-Mobile ook overheen volgens mij). 

Case closed wat mij beteft!

4 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 april 2020

Hier ook omgeving Hilversum, Internet thuis met glasvezel. Op het glasvezel kastje is het FO link lampje uit.

Ik heb net gebeld met de support afdeling en die hadden het over de technische dienst die in de komende dagen(!) gaat kijken…

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21989 reacties
  • 16 april 2020

@Doorn89 @JaapdeKoning 

Is het inmiddels opgelost? Misschien even de media converter voor een paar minuten stroomloos halen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 april 2020
Waqqas schreef:

@Doorn89 @JaapdeKoning 

Bij mij werkt alles weer ondertussen, kreeg van de schoonouders door dat het KPN glasvezel er uit lag (en daar loopt T-Mobile ook overheen volgens mij). 

Case closed wat mij beteft!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 april 2020

Inmiddels doet ook hier het internet het weer!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen