Is er nog een update over de kabelbreuk in Heerhugowaard? Laatste bericht was dat er om 16:50 op toestemming van de gemeente gewacht wordt. Hoelang kan dit duren? Is het morgen opgelost of wordt het na het weekend pas? Iets meer communicatie zou prettig zijn.
Ik vermoed dat morgen een update komt over de vergunning. Maar afhankelijk van de plek waar ze moeten graven kan de gemeente extra voorwaarden stellen waardoor de voorbereidingen langer gaan duren..even afwachten dus. Als het een grotere storing is wordt er gewoon doorgewerkt, ook in het weekend.
Intrieste bedoening dit , 6 uur (!!) om te moeten vast stellen dat het om een kabel breuk gaat en dan nog niet op de zelfde dag oplossen. Ik was niet tevreden met Ziggo maar die hebben ten minste hun storingsdienst op orde.
Waar moet ik rekening mee houden? 2 dagen of spreken we over 4 vanwege het weekend? Neem aan dat zulke dingen vaker gebeurt zijn en ben benieuwd wat gebruikelijk is.
Mag toch hopen dat het morgen verholpen is. Ook ev3n kijken wat er te claimen valt.
Na 24 uur kun je 1/30 van je maandbedrag terug krijgen.
Mijn internet is terug. Had niet verwacht dat het vandaag nog gefixed zou worden, maar top dat het gefixed is!
Hier nog niet opgelost.
Ja, er is internet. Maar als je bijna geen upload hebt kan je nog weinig ermee. Of ben ik de enige ?
Hey
Ik ben direct voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Alles ziet er goed uit alleen valt het op dat je het ONT al meer dan 65 dagen aan hebt staan. Zou je alles kunnen voorzien van een powerflip? Dit doe je zo:
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Hij is nu weer rapper. Bedankt, wat mij betreft ook nu opgelost
Op beide apperaten is de powerflip uitgevoerd. En ook directe kabel tussen laptop en router veranderd niks.
Hey
De instructies hiervoor vind je op onze website.
- Heb je een computer met macOS, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf (t-mobile.nl)
- Heb je een computer met Windows, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf (t-mobile.nl)
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Hey
De instructies hiervoor vind je op onze website.
- Heb je een computer met macOS, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf (t-mobile.nl)
- Heb je een computer met Windows, kijk dan op deze pagina: handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf (t-mobile.nl)
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Hey
Ik heb zojuist een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen. Wil je mij, nadat de monteur geweest is, een terugkoppeling geven?
Maar ik vind het niet acceptabel dat door jullie werkzaamheden wij nu tot begin September geen functioneel internet hebben.
Tot gistermiddag werkte alles nog prima.
Hey
Zou je Guidion voor mij kunnen opbellen en vragen of ze de afspraak kunnen vervroegen? Je kunt Guidion bereiken op: 0203232767 op maandag tot en met donderdag: 09.00 - 21.00 - vrijdag: 09.00 - 17.30 - zaterdag: 09.00 - 17.00. Hopelijk kunnen ze dit voor je regelen!
Aangezien dit probleem is opgelost heb ik mijn eigen topic aangemaakt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.