Goedemiddag,
Mijn naam is Babette en ik heb aanhoudende problemen, ondanks veelvuldige gesprekken met de klantenservice.
Op 30 december 2020 stortte de Draytek router. De klantenservice vond dat er een nieuwe router moest komen.
Op 3 januari 2021 melding dat Router onderweg was.
Op 6 januari 2021 afgeleverd. Klantenservice zei dat we die zelf konden installeren. Het betreft een Tyxel T50
De verbinding met de router is gelegd met laptops, Mobs etcetera, maar de router verbindt niet naar buiten. Lampje 3e van links ( wereldbol) licht rood op. Alle andere lampjes zijn groen (Geen vaste telefoon) Gebeld met Kl.Service en zij zeggen dat ligt bij ons binnen 5 dagen is dat verholpen. Na enige tijd krijgen we bericht Gideon monteur onderweg (?).
Op 14 januari 2021 komt monteur is 5 minuten binnen geweest en zegt hier is alles O.K. dit moeten ze bij T-mobile doen.
Weer gebeld en het kan wel 5 dagen duren. Dus in totaal maximaal 22 dagen geen wifi en TV.
Heb het gevoel dat we worden rondgepompt in een slecht communicerende Service back.
Weet iemand van jullie hoe we dat rode lampje kunnen veranderen in groen? zodat alles weer werkt