Internet werkt weer niet bij ons (in Gilze). Volgens de community is er geen storing deze keer. Telefonische klantenservice gaat alleen het standaard rijtje af (modem uit aan etc). Nu een ticket naar de technische dienst gezet, kan 10 werkdagen duren. Hee lekker, elke week hetzelfde liedje van geen diensten kunnen gebruiken. Iemand enig idee wat 't probleem is?
Herkenbaar probleem (omgeving Gilze), al enige tijd dat om de paar dagen internet en tv eruit ligt.
Na telefonisch contact gehad te hebben werd er weer gewezen op het storingsoverzicht (want het zou gaan om een regionale storing), maar deze staat er niet in. Meestal werkt een aantal keer resetten van het modem/glasvezel adapter maar dat heeft vandaag ook geen succes gehad.
Wacht op een structurele oplossing en een antwoord van T-Mobile - in plaats van het standaard antwoord
Hey
Sorry voor het ongemak! Gelukkig zijn de problemen in de omgeving van Gilze op 15 oktober rond 19:00 bij ons afgemeld. Alles zou wederom naar behoren moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het ons gerust weten. Dan gaan we hiermee aan de slag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.