Skip to main content

Vorige week stond mijn lampje weer op rood , ik ken het al precies. Dat aardbolletje op rood betekent gedoe met het signaal. Hoppakee , bellen met de klantenservice . Graag alles herhalen , extra sms , bla bla maar uiteindelijk constateert iemand dat er een belemmering in de lijn is . Joepie , ik word nog net niet gefeliciteerd 🥳 , immers nu word mijn melding doorgezet , fijn he . Ik mag nu door met wachten ,. Deze keer gaat het snel , op vrijdagochtend een monteur van Guidion.  Bla bla, is zo gefikst , ik ga straks naar de wijkcentrale en daar zitten positieve en negatieve draden en iemand heeft deze verwisseld . U hoeft niet thuis te blijven , is ons dagelijks werk . Ik s avonds nog n rood lampje , weer bellen , tja meneer , dat moet via de back office en die werken niet het weekend , vervelend , u heeft pech , bla bla . Ik ga  er haast achter zetten en ja hoor op woensdag word ik gebeld , onderaannemer van vessels bla bla . Ik mag u volgende week woensdag een afspraak aanbieden , joepie . T mobile , een mooi product maar een belabberde service , allemaal onzinnige controle stappen die alleen het proces verlengen en veel irritatie oproepen met allerlei klunzen die onzin verkopen . Als de klant echt T belangrijkst is dan regel je dit goed en zelf…

Hoi @wasje, bedankt voor je uitgebreide verhaal en sorry dat het nog niet is opgelost, ik had het ook heel graag anders gezien! Het lastige is dat de monteur van Guidion dit negen van de tien keer kan oplossen. In de gevallen dat het toch niet lukt hebben wij de hulp van de netwerkbeheerder nodig en de beschikbaarheid hangt er af van de netwerkbeheerder waaraan wij gebonden zijn. Ik ben het met je eens: het tussenschakelen had sneller gekund.

Het liefst zorg ik ervoor dat je in de tussentijd nog zo bereikbaar als mogelijk bent. Ik kon aan de hand van je profiel niet een T-Mobile, Ben of Tele2 mobiel abonnement vinden. Mocht jij of iemand in je huishouden toch over zo'n abonnement beschikken, stuur mij gerust via een privébericht het 06-nummer door en ik zorg er heel graag voor je voor dat je tot die tijd onbeperkt data hebt.

Ik weet zeker dat de netwerkmonteur van Volker & Wessels voor je kan betekenen!

Monteur is langs geweest en hij heeft het verkeerde ticket waardoor hij niets kan doen . Mijn conclusie klopt , heel veel lulverhalen maar fatsoenlijke service ho maar .

Hoi @wasje, dat stoot mij tegen het zere been, dit moet snel rechtgezet worden! Heel graag kijk ik mee met je dossier, alleen heb je jouw T-Mobile voor thuis account nog niet gekoppeld aan je Community account. Hiervoor heb ik een aantal persoonsgegevens van je nodig. Omdat je mij zojuist een privébericht hebt gestuurd stel ik voor dat we daar verder praten.

Hier ga ik mijn tanden voor je in zetten, dit komt goed!

Reageer